- Montana13 juli 2013 om 21:31
Hallo,
Sinds 2 weken heb ik erg veel pijn bij het diep inademen.
De pijn centreert zich dan ter plaatse van de mild(linker flank).In het verleden heb ik een (spontane)pneumothorax gehad. Dit lijkt er een beetje op, dus ben ik naar de eerste hulp gegaan.
De artsen hebben naar mijn longen geluisterd, maar geen afwijkingen kunnen horen. Toch is besloten om een röntgenfoto te nemen.
De uitslag was goed. Geen afwijkingen gezien.
Ik kon dus weer met een gerust hart naar huis.Maar nu dus twee weken verder, en heb er nog steeds veel last van. Dus bij diep inademen, maar ook bij boeren en niezen. Opvallend genoeg heb ik er geen last van bij hoesten.
Wat kan het zijn? Maak me wel een beetje ongerust, omdat ik in het verleden ook al een keer ben geopereerd aan een TUR-blaas. En dat is op mijn leeftijd (toen 31) niet veel voorkomend.
1 reactieReagerenIjsselst.14 mei 2016 om 05:31geachte Montana, heb dezelfde klachten:
Reageren
”Dus bij diep inademen, maar ook bij boeren en niezen. Opvallend genoeg heb ik er geen last van bij hoesten.”
Indien de pijn na een lange periode niet vermindert-> adviseer ik de huisarts raad te plegen.