Zoeken Vraag het forum

Pijn bij diep inademen linker flank/rug

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Montana

Hallo,

Sinds 2 weken heb ik erg veel pijn bij het diep inademen.
    De pijn centreert zich dan ter plaatse van de mild(linker flank).

In het verleden heb ik een (spontane)pneumothorax gehad. Dit lijkt er een beetje op, dus ben ik naar de eerste hulp gegaan.

De artsen hebben naar mijn longen geluisterd, maar geen afwijkingen kunnen horen. Toch is besloten om een röntgenfoto te nemen.

De uitslag was goed. Geen afwijkingen gezien.
    Ik kon dus weer met een gerust hart naar huis.

Maar nu dus twee weken verder, en heb er nog steeds veel last van. Dus bij diep inademen, maar ook bij boeren en niezen. Opvallend genoeg heb ik er geen last van bij hoesten.

Wat kan het zijn? Maak me wel een beetje ongerust, omdat ik in het verleden ook al een keer ben geopereerd aan een TUR-blaas. En dat is op mijn leeftijd (toen 31) niet veel voorkomend.

1 reactie
    Reageren
    Ijsselst.

geachte Montana, heb dezelfde klachten:
    ”Dus bij diep inademen, maar ook bij boeren en niezen. Opvallend genoeg heb ik er geen last van bij hoesten.”
    Indien de pijn na een lange periode niet vermindert-> adviseer ik de huisarts raad te plegen.

Reageren
Reageer op: Pijn bij diep inademen linker flank/rug
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.