- Marissa19 februari 2013 om 00:07
Beste lezers,
Heb gegoogled maar kan totaal niks vinden, vandaar dat ik op eventuele reacties van jullie hoop.
Als ik jeuk heb en me (zacht) krab dan doet dat gelijk ontzettend veel pijn.
Voel het zo al maar ook als ik dan zachtjea erover aai voelt het aan alsof ik er een dikke blauwe plek heb zitten. Deze pijn duurt maar enkele seconden, maar ervaar dit altijd, maakt niet uit op welke plek van mijn lichaam.Iemand enige ervaringen of ideen?
10 reactiesReagerenJohn (moderator)
19 februari 2013 om 00:31Beste Marissa,
Reageren
Graag zou ik weten wat je leeftijd is en of je medicijnen gebruiktMarissa20 februari 2013 om 00:23Mijn leeftijd is 19, bijna 20 jaar. Gebruik geen medicijnen behalve de pil.
ReagerenJohn (moderator)
20 februari 2013 om 00:48Beste Marissa,
De klachten die je beschrijft lijken op polyneuropathie. Dat is dus een zenuwaandoening in jou geval van de huidzenuwen. Er kunnen verschillende oorzaken zijn.
Reageren
Heb je anders geen klachten?
Veel drinken, veel plassen, soms duizelig of misselijk, gevoel dat je flauw gaat vallen, overgewicht?F25 mei 2013 om 21:38Hallo,
Ik heb precies hetzelfde! Pijn na het jeuken/krappen op eigenlijk elk plekje van mijn lichaam. Weet ook niet de hoe, waarom en wat vragen!!
ReagerenF25 mei 2013 om 21:42Krabben natuurlijk 🙂
ReagerenAnoniem4 december 2016 om 23:19Ik heb hier ook last van! Ben je er na 3 jaar inmiddels achter wat het is?
Reagerenano28 november 2018 om 20:48hey, ik heb na het krabben pijn en het duurt even voordat dat weggaat. Ik heb het nu al een tijdje en daarbij ben ik ook heel duizelig. De pijn kan echt ondragenlijk zijn voor een paar seconden en het is heel naar.. Weet iemand misschien wat dit is?
ReagerenM1 januari 2024 om 14:03Hi, ik heb hier momenteel ook last van het doet ook alleen pijn als ik jeuk heb en krab. Ik gebruik ook de pil en ik zie meerdere reacties hierover, kan daar een connectie inzitten? Ik zou graag willen weten of iemand al duidelijkheid heeft over waarom we dit voelen?
Reagerenliesbeth30 januari 2024 om 09:53Ik heb dit ook. geen idee waar dit vandaag komt. Maar ik neem geen pil, dus kan daar niet mee te maken hebben…
Reagerenliesbeth30 januari 2024 om 09:54* vandaan
Reageren