Zoeken Vraag het forum

Korte stekende hoofdpijn

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hi,

Ik ben een jongen van 20 jaar.
    Al ongeveer zes jaar heb ik dagelijks last van korte stekende hoofdpijn. De stekende hoofdpijn houdt zich vaak maar een paar seconde aan, het maximale is ongeveer 15 seconden. Het komt elke dag meerdere malen voor. Het is vaak op ‘random’ tijdstippen. Vaak heb ik wel ‘goede’ of ‘slechte’ dagen. Het enige echte patroon dat ik zou kunnen vinden is dat ik er last van heb als ik bijvoorbeeld schrik, mij ongemakkelijk voel, maar ook heb ik er vaak last van na een orgasme. Eigenlijk ben ik al die jaren bang om naar de dokter te gaan. Soms is de stekende pijn erg vervelend en schaam ik mijzelf er een beetje voor. Als ik hem voel opkomen (paar seconde van te voren) probeer ik de pijn een beetje te maskeren door bijvoorbeeld in mijn ogen te wrijven en niet te laten zien dat ik mijn gezicht vertrek. Soms is de pijn zo vervelend dat ik traanogen krijg. De afgelopen jaren is de pijn niet echt heftiger geworden of meer steken gekregen. Ook heb ik geen last van duizeligheid of andere dingen.

Hoop dat jullie een idee hebben, of misschien tips. Uiteraard weet ik dat een huisarts bezoeken het beste is, maar dat vind ik op een of andere manier toch erg spannend.

Groet,
    A.

1 reactie
    Reageren
    Emma

Kom op, je bent een volwassen man dus hup, even naar de huisarts met jouw klacht. Alleen hij kan je lichamelijk onderzoeken en een diagnose stellen. Hier op het forum kunnen we alleen maar gissen waar jouw hoofdpijn door komt en dat zal je niet opvrolijken. Dus: nu bellen en een afspraak maken. Laat je weten hoe het is gegaan?

Groet Emma

Reageren
Reageer op: Korte stekende hoofdpijn
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.