- marietje31 oktober 2012 om 08:17
Hallo.
Hier mijn verhaal.. Ik heb al maanden heel erg last van mijn rug heupen kramp in mijn schouders polsen en vingers. Heb ook heel vaak last van een brandende hoofdpijn, duizeligheid, mvermoeidheid misselijkheid.. Verlies ook vaak/veel vaginaal bloed al 8 maand en ben ermee naar de huisarts geweest die alles per symptoon bekijkt per afspraak er blleek een eitje vast te zitten in myn eileileider hormoon pillen gehad waar ik vervolgens een bloeding van moest krijgen na 10 dagen .. Nooit gehad .. Wel gaan de bloedingen door maar daar heb ik volgende week weer een afspraak voor.. Ik had ook veel pijn rechtsonder in mijn buik en zijn ook harde bobbeltjes te voelen daarmee naar de radiologie geweest hy die meneer zei dat hij ze wel zag! Ik dus in paniek op de uiitslag wachten 2 dagen .. Alles was goed .. Een beetje verbaasd ben ik wat moet ik nu weer doen want de klachten worden steeds erger heb bloed laten prikken 2x op schildklier bloedplaatjes bloedbeed noem maar op. Maar ook dat was allemaal goed.. Maar mn kramp steken en pijnen waar ik mee opsta zijn hiermee nog niet opgelost ik heb egt nooit de lichaamelijke energie voor alles :(:( hopeloos wat heb ik ?!
1 reactieReagerenAnoniem31 oktober 2012 om 15:42Constant vermoeid… Pfeiffer? Bloedarmoede?
Reageren