Zoeken Vraag het forum

pijn onder knie

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Richelle

Hallo
    Ik ben nu bijna 2 maanden geleden verkeerd op mijn knie gevallen, eigenlijk net onder mijn knie waar dat botje zit. Nu had ik er in het begin heel veel last van en ben gelijk naar de dokter geweest. Die heeft tegen mij gezegd dat het een ontsteking in mijn pees is en dat dit zo’n 2-6 weken duurt. Ik ben de 6 weken inmiddels voorbij en heb er nog steeds last van. Met lopen e.d niet, maar al ik op mijn knie ga zitten zak ik er gelijk doorheen en doet het ongelooflijk veel pijn het is een stekende en erg zeurende pijn en nadat dit is gebeurd blijf ik ongeveer een uurtje lang kleine steekjes aanhouden in mijn knie (er net onder dus). Weet iemanf wat dit is?

Alvast bedankt
    Richelle

1 reactie
    Reageren
    Imke

Je kan een kniebrace dragen, ter versteviging.

Reageren
Reageer op: pijn onder knie
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

4 min leestijd

Acne bij baby’s: wat kun je doen?

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.