Zoeken Vraag het forum

Pijn in de onderrug, heupen en benen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Danique

Hallo,

ik ben een meisje van 16 jaar, en heb al 5 jaar zeker last van mijn rug. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd maar het hielp niet. Sinds een half jaar trekt dit door naar mijn benen en sinds een maand, ook in mijn heupen. Deze pijn is constant en onverdraaglijk. Te lang lopen doet pijn, zitten doet ook pijn en zelfs liggen.
    De laatste tijd heb ik vooral last van mijn benen en heupen, waardoor mijn zin om leuke dingen te doen ook afneemt.
    Ik heb best een hoge pijngrens, soms pak ik daarom een paracitamol, maar dit helpt niet.

Groetjes, Danique

3 reacties
    Reageren
    Emma

Hai, wat heb je zelf allemaal al geprobeerd?

Reageren
    danique

Naar een sportarts geweest, en die stuurde me door naar een manuele terapuit, die mijn rug rechtzetten, naar de huisarts en die stuurde me door naar de fysio maar dat hielp niet, naar een magnetiseur en naar een natuurarts.

Reageren
    Kimmie

Hai, je kunt een acupuncturist proberen. Google eens acupunctuur en pijn.

Sterkte

Reageren
Reageer op: Pijn in de onderrug, heupen en benen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.