- Veronique22 augustus 2012 om 11:57
Hallo allemaal,
Ik heb sinds ruim twee maanden pijn in mijn gezicht en dit voornamelijk aan de linkerkant bij de kin ongeveer. De pijn uit zich in een stekend, brandend gevoel. Ook zijn er blauwe lijnen zichtbaar (aderen/striemen?). De huisarts heb ik tweemaal bezocht. Aan mijn schildklier ligt het niet, hier ben ik op getest. Na twee bezoeken aan de huisarts is mijn pijn nog niet te verklaren. Heeft iemand hier soort gelijke klachten of weet iemand waar deze klachten op kunnen duiden?
3 reactiesReagerenHar22 augustus 2012 om 13:56Veronique29 augustus 2012 om 12:03Dat zou best kunnen, enige tijd geleden heb ik namelijk veel staand werk verricht. Een aantal dagen geleden ben ik bij de huisarts geweest, heb nu onstekingsremmende pijnstillers meegekregen. Ze verzachten de pijn wel wat, maar nemen het niet weg. Heb ook nog steeds de blauwe strepen in me gezicht staan. Weet me even geen raad. Heb uiteraard opnieuw een afspraak gemaakt bij de huisarts.
ReagerenEmmeke29 augustus 2012 om 12:50Kun je misschien een foto plaatsen? Wellicht dat er dan meer reacties komen? Ik vind die blauwe striemen vreemd maar ik zou ook niet weten waardoor het komt.
Groetjes
Reageren