Zoeken Vraag het forum

pijn in schouderblad en soms ook in wervelkolom

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Femke

Hallo,
    Ik ben een meisje van 20 en zie het de laatste tijd niet meer zitten (terwijl ik altijd positief ben geweeest). Ik loop al maanden met hevige pijn in mijn schouderblad, vooral onderin. Nu heb ik alle therapieen die je maar kunt bedenken al gehad, ben vaak naar de huisarts geweest en loop nu in het ziekenhuis maar wat duurt het lang eer dat je en afspraak kunt maken.
    Ik nam weken tramadol en het werkte maar helaas,, aan alles komt een eind en ik moet nu afkikken van de doker. De pijn is zo hevig weer dat ik gewoon niet meer kan functioneren (hoge studie). Ook straalt de pijn uit naar mijn rechterrib en voel ik steken in mijn borst. Ook knoept het constant in mijn schouderblad wanneer ik inadem.

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Wat zou dit toch kunnen zijn. Na zoveel maanden trek ik het gewoon niet meer. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Alvast heel erg bedankt. Groetjes Femke

6 reacties
    Reageren
    Jim

Hai Femke, misschien een vreemd antwoord, maar heb je al eens gedacht aan een andere matras?

Groet, Jim

Reageren
    Femke

Hallo Jim,

Een ander matras is al aangeschaft maar nog steeds dezelfde klachten 🙁

Reageren
    Bob

Is er al eens een MRI gemaakt?

Reageren
    Anoniem

Syndroom van Tietze?

Reageren
    Femke

MRI doen ze niet. Haalt niks uit zeggen ze. Zal wel te duur zijn ofzo.
    en syndroom van tietze? geen idee wat het is. Zal research gaan doen. Heel erg bedankt voor de reacties.

Reageren
    Sam

Hallo Femke, al bij een chiropractor geweest?
    Groeten Sam

Reageren
Reageer op: pijn in schouderblad en soms ook in wervelkolom
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.