- Femke2 mei 2012 om 12:21
Hallo,
Ik ben een meisje van 20 en zie het de laatste tijd niet meer zitten (terwijl ik altijd positief ben geweeest). Ik loop al maanden met hevige pijn in mijn schouderblad, vooral onderin. Nu heb ik alle therapieen die je maar kunt bedenken al gehad, ben vaak naar de huisarts geweest en loop nu in het ziekenhuis maar wat duurt het lang eer dat je en afspraak kunt maken.
Ik nam weken tramadol en het werkte maar helaas,, aan alles komt een eind en ik moet nu afkikken van de doker. De pijn is zo hevig weer dat ik gewoon niet meer kan functioneren (hoge studie). Ook straalt de pijn uit naar mijn rechterrib en voel ik steken in mijn borst. Ook knoept het constant in mijn schouderblad wanneer ik inadem.Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Wat zou dit toch kunnen zijn. Na zoveel maanden trek ik het gewoon niet meer. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Alvast heel erg bedankt. Groetjes Femke
6 reactiesReagerenJim2 mei 2012 om 12:25Hai Femke, misschien een vreemd antwoord, maar heb je al eens gedacht aan een andere matras?
Groet, Jim
ReagerenFemke2 mei 2012 om 12:36Bob2 mei 2012 om 12:38Is er al eens een MRI gemaakt?
ReagerenAnoniem2 mei 2012 om 16:57Syndroom van Tietze?
ReagerenFemke28 mei 2012 om 19:14MRI doen ze niet. Haalt niks uit zeggen ze. Zal wel te duur zijn ofzo.
Reageren
en syndroom van tietze? geen idee wat het is. Zal research gaan doen. Heel erg bedankt voor de reacties.Sam29 mei 2012 om 07:45Hallo Femke, al bij een chiropractor geweest?
Reageren
Groeten Sam