- Mikki2 april 2012 om 19:18
Twee maanden geleden ben ik van de (hardhouten) trap gevallen. Op één scheenbeen ben ik naar beneden gegleden. Omdat ik op dat moment zwanger was ben ik in het ziekenhuis opgenomen. Mijn onderbeen was dik en blauw, maar dat was bijzaak. Omdat mijn been dik en rood bleef heb ik er een aantal weken later de verloskundige naar laten kijken. Volgens haar was het geen trombosebeen, die zou er anders uit zien. Door de zwangerschap kon het vocht volgens haar niet weg, maar na de bevalling zou het goed komen.
Inmiddels ben ik 5 weken geleden bevallen van een prachtige dochter, maar ik heb nog steeds last van mijn been. Op mijn linkerscheenbeen is het nog steeds dik, de huid ziet er wat glanzend uit (niet rood). Aan het eind van de dag staat mijn sok heel diep op deze plek (in tegenstelling tot het andere been). Het doet pijn en ik kan weinig op die plek verdragen. Aan het einde van de dag gaat mijn linkerbeen ook tintelen. Wat kan dit zijn? Wie heeft advies?1 reactieReagerenSophie3 april 2012 om 09:08Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Maar wat vervelend dat je been zo dik blijft. Kennelijk blijft je been vocht vasthouden, oedeem. Ik zou er wel door een arts naar laten kijken, met name omdat je er pijn aan hebt.
Sophie
Reageren