- Gianluca2 november 2016 om 15:39
Hallo! (14 jaar)
Vandaag had een vriend mij voor de grap, niet helemaal voor de grap maar oké, van achter aan de zijkant van mijn scheenbeen getrapt. Dus de rechter zijde van mijn onderbeen maar het was wel iets meer richting scheenbeen. Ik had serieus daarna het gevoel dat mijn been gebroken was en als ik gelijk daarna op mijn benen wou staan ging mijn rechter been automatisch doorzakken dus wou hij niet dat ik op mijn rechter been stond. Dit gebeurde om half 1 (12:30) vandaag en ik had tot half 2 (13:30) heel erg pijn in de les en daarna ging het van tijd tot tijd minder pijn doen en nu (15:35)
doet het nog steeds pijn en blijft deze pijn aanhouden, het is niet heel erg maar het is er de heletijd. Lopen maakt het iets erger en ik vind het fijn om mijn been niet gestrekt te houden. Ik ben natuurlijk iemand die gelijk op internet gaat zoeken en mijn pijn zit zegmaar op dezelfde plek (volgens mij, ik ken al die plekken niet in mijn been maar ik vermoed dat dat die plek is) als bij anterolaterale scheenpijn.
Kan iemand mij zeggen wat deze pijn is dus een naam van het fractuur of hoe je dat noemt en of ik nu naar de huisarts moet of dat dit gewoon over een paar dagen weg gaat en wat ik het beste wel en wat het beste niet kan doen.Met vriendelijke groeten, Gianluca
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 november 2016 om 17:30En dat noem je een vriend… okay
Ik zou toch maar even naar de huisarts gaan en naar je been laten kijken. Er kan best iets beschadigd zijn
Reageren