- Gerarddegreef25 maart 2012 om 14:59
Goedenmiddag, ik kamp al bijna 3 maanden met pijn in de kuiten en de gehele been. Ook het fietsen kan ik maar kort op hoog tempo doen want dan begint het pijn te doen.. Zelfde als traplopen. Ook met tillen of iets langdurig doen begint het pijn te doen in de armen en schouders.. De ene dag duurt het langer dan de andere…op sommige dagen voel ik me zo ziek als een hond, en de volgende dag kan ik stukken beter wakker worden. Ook lijkt het slikken moeilijker te gaan, en heb ik daarbij allerlei rare oogproblemen. Ik heb moeite met focussen, het duurt langer voordat het scherpstelt, zie rare witte vlekjes in de lucht, als ik een auto volg veranderd de achtergrond in strepen, ik blijf lampen lang zien, als ik met 1 oog open in de zon zit en 1 dicht. Heb ik daarna een 15 minuten last van kleurverschil. Aan het begin voelde ik ook mijn hart kloppen in mijn benen en trilde mijn spieren ook daar.. Dat is weg maar de pijn blijft.. Heb al 3 bloedonderzoeken gehad op zn beetje alles en ben bij een neuroloog geweest maar nergens konden ze wat van zeggen.. Ik ben 25 jaar en ik ben benieuwd of iemand dit herkent??
Groetjes
5 reactiesReagerenbrenda A25 maart 2012 om 19:06je bent dus goed onderzocht, dat is belangrijk.
Reageren
slik je ook extra vitaminen en mineralen? Sporters hebben echt extra nodig, naast goed en gezond eten.
zou dus zeker een goede vitaminen met mineralen gaan kopen.
een gebrek aan magnesium b.v. kan krampen geven.
in de zon zitten met 1 oog open en 1 oog dicht ? waarom, draag gewoon een goede zonnenbril.
dus eerst proberen: op tijd je rust nemen, goed en gezond eten met extra vit.complex.
en kijk dan eens hoe het gaat. laat je het weten?
groetjes, BrendaCaat24 januari 2013 om 13:52Ben je misschien recentelijk ziek geweest? De spierverzuring duurt bij mij nu nl ook al een poosje. Maar komt vanwege een fikse longontsteking en dus het herstel hiervan zorgt ervoor dat bij mij de verzuring heel snel toeslaat. En het trekt ook niet weg alvorens ik eerst een poos rust. Wat je voor de rest komen je klachten mij niet bekend voor. Het klinkt in ieder geval niet fijn sterkte hopelijk weet je snel wat er scheelt
ReagerenAnoniem124 januari 2013 om 14:08Lees meer vragen en antwoorden over verzuring van spieren:
Reageren
http://www.dokter.nl/search_gcse/?q=FORID%3A11&cx=partner-pub-8575168267605921%3Aeak94u-kmbq&ie=UTF-8&q=Verzuring+spieren&sa=zoekenAnoniem26 april 2014 om 15:37Hallo Mandrije,
Reageren
Ik ben benieuwd of er bij jou inmiddels een oorzaak gevonden is voor je symptomen. Ook omdat deze bij mijzelf ook voor de problemen zorgen die jij opnoemt, behalve dan het zien van strepen. Ook bij mij snelle verzuring/verkramping bij inspanning, droge ogen en mond. Hoe vaker ik train, des te meer voelen de spieren verzuurd aan en zware ledematen. Bloedonderzoeken wezen niets uit…Anoniem3 januari 2015 om 13:59Kijk eens bij maagzuurtekort.
Reageren
Groet, Ilone