Zoeken Vraag het forum

Pijn aan staartbeen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • ZieligMeisje

Hallo,

Nou heb ik sinds 4 dagen ontzettende pijn aan mijn staartbeen, zo erg dat ik niet kan lopen, liggen, zitten of zelfs bukken.
    Ook al lig ik op mijn buik en belast ik mijn staartbeen totaal niet, verga ik van de pijn.
    Er is ook een opzwelling, een vreemde bult.
    Ik ben niet gevallen, heb niks overbelast (voor zover ik weet) en snap niet waar deze pijn vandaan komt, maar het is echt een hevige pijn.

Weet iemand misschien waar dit aan ligt en of het binnen een paar dagen vanzelf weg zal gaan?

Ik had al een aantal maanden dat mijn staartbeen een beetje pijn deed als ik erop drukte, maar ik kon wel normaal lopen en zitten.

Nou verga ik de hele dag van de pijn, omdat ik dacht dat het vanzelf wel weg zou gaan en ik mij ook een beetje schaam om die plek aan de dokter te laten zien ben ik nog niet bij de dokter langsgegaan.

Zou iemand me misschien kunnen vertellen wat deze pijn zou kunnen zijn en wat ik eraan kan doen om het weg te laten gaan?

2 reacties
    Reageren
    Antoinette

Haltlo,

Misschien heb je wel een ontsteking aan het staartbeen. Ikzelf heb een uitstekend stuitje wat heel vervelend is. Ik kan eindelijk volgende week naar een Orthopeed toe. Heel veel sterkte.

Antoinette

Reageren
    brenda A

schamen is nergens voor nodig! ga naar de huisarts voor diagnose en eventueel medicijnen of verwijzing.
    het beste, Brenda

Reageren
Reageer op: Pijn aan staartbeen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.