- ZieligMeisje25 februari 2012 om 00:34
Hallo,
Nou heb ik sinds 4 dagen ontzettende pijn aan mijn staartbeen, zo erg dat ik niet kan lopen, liggen, zitten of zelfs bukken.
Ook al lig ik op mijn buik en belast ik mijn staartbeen totaal niet, verga ik van de pijn.
Er is ook een opzwelling, een vreemde bult.
Ik ben niet gevallen, heb niks overbelast (voor zover ik weet) en snap niet waar deze pijn vandaan komt, maar het is echt een hevige pijn.Weet iemand misschien waar dit aan ligt en of het binnen een paar dagen vanzelf weg zal gaan?
Ik had al een aantal maanden dat mijn staartbeen een beetje pijn deed als ik erop drukte, maar ik kon wel normaal lopen en zitten.
Nou verga ik de hele dag van de pijn, omdat ik dacht dat het vanzelf wel weg zou gaan en ik mij ook een beetje schaam om die plek aan de dokter te laten zien ben ik nog niet bij de dokter langsgegaan.
Zou iemand me misschien kunnen vertellen wat deze pijn zou kunnen zijn en wat ik eraan kan doen om het weg te laten gaan?
2 reactiesReagerenAntoinette29 februari 2012 om 19:30Haltlo,
Misschien heb je wel een ontsteking aan het staartbeen. Ikzelf heb een uitstekend stuitje wat heel vervelend is. Ik kan eindelijk volgende week naar een Orthopeed toe. Heel veel sterkte.
Antoinette
Reagerenbrenda A29 februari 2012 om 19:51schamen is nergens voor nodig! ga naar de huisarts voor diagnose en eventueel medicijnen of verwijzing.
Reageren
het beste, Brenda