- cindy14 juli 2011 om 09:18
vanmorgen als ik wat tv kijkte, moest ik eens goed hapen,
daarna kreeg ik een opwelling van pijn in de borstkas en kon ik mij even niet bewegen, daarna was mijn borstkas warm, nu voel ik dat het pijn gedaan heeft, wat is dat toch? ik vind dat niet normaal.
kan je mij helpen?3 reactiesReagerenAnna14 juli 2011 om 10:54Wat is hapen? Bedoel je gapen? Dan denkt ik dat je een spiertje wat hebt verrekt door het gapen. Dat is onschuldig. Omdat het lichaam nog niet goed wakker is en gapen soms best veel spierspanning met zich mee kan brengen, kan di bij uitzondering wel eens gebeuren. Verder is het onschuldig en zal het vanzelf wel overgaan. En als het niet minder wordt, laat het dan nog even weten, ook als je juist meer last krijgt.
Reagerencindy14 juli 2011 om 16:06ik heb dit nog al gehad, maar dan was dat in November 2010,
Reageren
toen had ik een stresweek, en ik kreeg pijn in de borstkas, maar dan regelt op de dag, ik werd bleek en had veel pijn. nu doet het nog een beetje pijn van deze ochtend.Onno14 juli 2011 om 16:30Ik denk ook dat je een spiertje verrekt hebt. Wat zegt de huisarts ervan? Heb je een medische voorgeschiedenis met ernstigere aandoeningen die hiermee te maken zouden kunnen hebben?
Reageren