- natasja7315 juni 2011 om 08:56
ik heb al een hele tijd veel last van mijn onderrug we hebben nu een medisch matras gekocht want ik dacht dat het daar aan lag maar dat helpt ook niet slaap heel slecht met gevolg dat ik smorgens wakker wordt met rug en hoofdpijn ben dus doodmoe heb geen puf maar ik moet wel als moeder van 4 kinderen en een baan van 20 uur
3 reactiesReagerenDanielle15 juni 2011 om 09:10Mag ik je een tip geven; probeer het vele bukken per dag te reduceren. Wanneer je iets moet oprapen/tillen/neerzetten, ga dan door je knieën zodat je rug minder belast wordt. Ik was zelf geneigd om te vaak gauw even iets van de grond te pakken op een verkeerde manier. Maar sinds ik hierop let, heb ik geen rugklachten meer.
Reageren
DanielleAnoniem15 juni 2011 om 14:01Even heel kort: een moeder van 4 kinderen met een baan van 20 uur die last heeft van lage rugpijn?! Dat is vast en zeker het gevolg van overbelasting!
ReagerenKeezie20 maart 2012 om 18:41Misschien een raar iets maar ;
Draag je een hemd ?
Ik heb ook heel lang last gehad van mijn onderrug en ben opeens hemden gaan dragen en heb nooit meer last gehad , misschien toch iets van kou op de onderrug ?
Reageren