Zoeken Vraag het forum

pijn in mijn knieën vaak afwisselend

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nancy

[i]hallo,

ik loop al sinds dat ik klein ben met myn knieën naar binnen, ik weet niet hoe het komt, maar naar mijn gevoel krijg ik daar steeds meer last van aan mijn knieen, het is vaak afwisselend, en het voelt pijnlijk onder mijn knieschijven. de pijn komt op als ik nu te lang sta, of als ik loop, met elke pas begint de pijn, en word steeds erger, als ik even zit dan voel ik het niet. ik heb het dus echt alleen wanneer ik loop en te lang sta.

ik weet niet wat het is, en naar de dokter zelf gaan wil ik niet, want die gaat erin zitten knijpen en als ik pyn heb en iemand knijpt erin, haal ik uit(is een vage reatie)

A.u.b wat is het probleem presies?[/i]

2 reacties
    Reageren
    Anoniem

Men spreekt van genua valga, oftewel X-benen, bij een dubbelzijdige naar binnen gerichte buiging van beide benen. (lees verder op: http://nl.wikipedia.org/wiki/Genua_valga)

Reageren
    Nancc

dank je, ik ga even verder lezen of er iets aan te doen is, dank je xx

Reageren
Reageer op: pijn in mijn knieën vaak afwisselend
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.