- kayleee5 juni 2010 om 07:47
ik was van woensdag tot vrijdag op kamp en donderdag ben ik van een trap gevallen. ik liep de keuken in en toen zeiden ze allemaal ja jij mag corveeen maar ik ‘rende’weg net voor de trap was het glad en ik geleed uit me enkel klapte naar buiten en ik klapte 5traptredenop me bovenbeen en enkel. nu is me enkel dik en blauw en een stukje daarboven k kan wel lopen maar aanraken doet echt heel pijn hetzelfde bij me bovenbeen is ook blauw en dik en die kan ik ook niet aanraken omdat het echt heel erg pijndoet.
willen jullie reageren xx
5 reactiesReagerenKatinka5 juni 2010 om 12:26Er lijkt sprake van een enkel distorsie. Wat is jouw vraag? Wat wil je weten?
Reagerenkayleee6 juni 2010 om 18:30wat moet ik nu doen? want de pijn is wel wat minder geworden en kan ook wel weer normaallopen alleen bewegen doet zeerpijn.
ReagerenSanne6 juni 2010 om 18:36Zonder een betrouwbare diagnose die door een arts is gesteld, kan er geen betrouwbaar advies worden gegeven. Zolang je niet weet wat er aan de hand is, kun je dus geen goede reactie krijgen.
het lijkt erop dat het allemaal wel meevalt. Omdat je kunt lopen zal er wel een peesje verrekt zijn of een spiertje gescheurd. Dat geneest vanzelf wel weer. In het geval van een verrekte pees, heb je kans dat het gewricht wat instabieler geworden is, maar of dat zorgelijk is, valt alleen maar te bepalen met een goede diagnose.
Reagerenkayleee6 juni 2010 om 23:03me boven been lijkt met de dag paarser te worden. is misschien ijsen een oplossing?
ReagerenFrederik7 juni 2010 om 18:35Heb je de vorige reactie gelezen? Naar de huisarts!
Als je been verkleurt, kan ik mij niet voorstellen dat je geen pijn hebt. Dat zijn acute klachten waarmee je toch niet op een forum gaat wachten tot er iemand reageert!
Reageren