- Anoniem17 mei 2016 om 17:54
hallo allemaal,
ik heb 12 weken geleden tijdens een voetbal wedstrijd mijn enkel zwaar gekneusd: enkelband ingescheurd en een geïrriteerde pees. Omdat ik vaak iets aan mijn enkel heb wist ik dat het nu veel meer pijn deed dan normaal dus ging ik, 12 weken geleden, naar het ziekenhuis en daar zeiden ze dat het alleen gekneusd was en dat ik na het weekend kon lopen. Dit was totaal niet het geval ik heb twee weken op krukken gelopen. Bij de fysio hadden ze gezegd dat het gekneusd en ingescheurd was en dat ik na 4-6 weken weer kon sporten, wat ook niet het geval was want toen ik weer ging sporten na 6 weken had ik bij voetbal training veel pijn. Toen zei de fysio dat het kwam door een geïrriteerde pees en dat ik na twee weken weer mocht trainen. twee weken verder en nog steeds last tijdens het sporten. Nu, 12 weken verder, doet het nog steeds pijn tijdens sporten, ik ga vaak door me enkel heen wat ook heel veel pijn doet, me enkel is dik en heb ook pijn aan de onderkant van mijn voet. Weet iemand misschien wat er aan de hand is? ik heb het gevoel dat de dokters en de fysiotherapeuten het niet weten en elke keer iets verzinnen.
Graag hoor ik een reactie, ik wil graag weer pijnloos kunnen sporten na 12 weken!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
17 mei 2016 om 21:37Dat is zonder enig onderzoek moeilijk te zeggen.
Reageren
Ga naar de huisarts en vraag een verwijzing naar de orthopeed.