- filipinkia13 mei 2010 om 11:08
hallo,
ik heb maandag een ongeluk gehad op de brommer en ben hard geklapt tegen de grond op mijn rechterarm. ik ging naar het ziekenhuis en daar zeiden ze dat hij zwaar gekneusd is. echter is het nu donderdag en kan ik mijn arm nog steeds niet recht zetten. hij doet geen pijn meer (vandaag 1ste echt pijnvrije dag) maar ik maak me nu wel zorgen, want na 3 dagen staat hij nog steeds net zo scheef. hij voelt lichtelijk verlamd ook, en ik kan geen zware dingen duwen/optillen. hoort het erbij dat het nog wat langer duurt voordat ik hem weer vloeiend kan bewegen? het gaat vooral over de elleboog, die kan ik dus niet anders bewegen dat dat hij nu staat!
alvast bedankt
2 reactiesReagerenbrenda A13 mei 2010 om 16:41hebben ze een foto gemaakt?
als hij scheef staat of hij beweegt anders, ga dan even naar de huisarts morgen.
dat je er nog geen dingen mee kan doen is wel logisch een kneuzing is ook ernstig en heeft tijd nodig.groetjes, Brenda
ReagerenYoram13 mei 2010 om 18:04Ik heb ook het vermoeden dat er iets gebroken kan zijn. Op een röntgenfoto zijn fracturen zichtbaar. Blijkbaar is er dus geen reden geweest een röntgenfoto te maken.
Ga morgen naar het spreekuur van de huisarts. De huisarts zal de arm onderzoeken en je waarschijnlijk een verwijzing mee geven voor een X-foto van de aangedane arm.
beterschap.
Reageren