- Jvdhx2 december 2017 om 21:06
- Hallo, ik ben gisteren tijdens het schaatsen hard gevallen. Ik ving mezelf op met mijn handen/armen. Het deed in het begin erg veel pijn maar daarna trok het weg (ik dacht er ook niet meer echt aan, omdat ik met Mn vrienden was en het erg gezellig had). Toen ik ‘s avonds naar bed ging merkte ik toch wel op dat mijn pols/arm wel pijn deed. Nu, een dag later, begint mijn onderarm/pols steeds meer pijn te doen. Ik kan het nog wel bewegen maar het doet wel pijn (niet heel erg maar toch erg vervelend). Ook kan ik mijn vingers nog wel bewegen. Mijn ouders zeggen dat het waarschijnlijk gekneusd is, maar toch wil ik wel zekerheid er over. Moet ik dan maar voor de zekerheid gaan, of kan uit dit bericht al opgemaakt worden dat het niet gebroken is? En mijn ouders zeggen ook dat ik het een week aan moet kijken, en dat we dan pas naar de dokter gaan, maar stel dat mijn arm wel gebroken is, moet ik dan niet zo snel mogelijk gaan?
1 reactieReagerenJohn (moderator)
2 december 2017 om 21:32Een week aankijken is niet ze verstandig. Er zou iets gebroken kunnen zijn. neem dus contact op met de huisartsenpost
Reageren