- Jaily7 maart 2017 om 20:20
Hallo,
Ik ben gister ochtend van mijn fiets afgevallen omdat ik voor een andere fiets moest uitwijken. Ik viel zijwaarts en ik ving mezelf op met mijn handen, alleen mijn linker pols klapte dubbel. Ik ben wel gewoon naar mijn werk gegaan, maar het deed erg veel pijn. S’middags toch even naar de huisarts gebeld en ik kon meteen langskomen. Hij vertrouwde het niet helemaal en heeft me doorgestuurd om een foto te laten maken. Daar zeiden ze dat er geen breuken te zien waren en dat ik gewoon moest rusten omdat het gekneusd is. Het is nu een dag later en het doet veel meer pijn dan gister. Ik heb mijn arm stil liggen en nog doet het pijn. Ook voel ik me niet helemaal goed, beetje misselijk enzo. Moet ik bellen met de huisartsenpost of moet ik gewoon rust nemen en morgenochtend mijn eigen huisarts bellen? Ik denk ik vraag het hier maar eerst voordat ik bel. Alvast bedankt!Groet Jailey (21)
1 reactieReagerenJohn (moderator)
7 maart 2017 om 20:28Probeer de pols zo min mogelijk te bewegen. Gebruik eventueel een draagdoek. Een mitella Bel morgen met je huisarts. Â Een gekneusde pols kan akelig zeer doen.
Reageren