- Alex6 januari 2026 om 11:16
Een week na de corona vaccinatie een aantal jaar geleden begon ik last te krijgen van pijn in de voeten en handen.
Een soort kramp achtige stekende pijn soms in de ene hand dan weer de ander hetzelfde met m’n voeten.
Bij de voeten is het aan de onderkant in het midden bij de handen net achter de duim wat door de hele hand door trekt.
Heb wel op forums gezeten van vaccinatie schade waar mensen dit ook ervaren maar verder kon ik er weinig informatie over vinden.
Mijn huisarts vertelde dat hij nooit patiënten had van mijn leeftijd met deze klachten maar verder nooit onderzoek gedaan was niet nodig volgens de huisarts.
Heeft u enig idee wat dit zou kunnen zijn en waar ik hiermee naartoe kan ?2 reactiesReageren
Peter (huisarts)
6 januari 2026 om 11:49Zenuwschade zoals dunne vezel neuropathie is beschreven ..
Zie:
https://www.c-support.nu/onderzoek-klachten-na-vaccinatie/Je zou eea eens door een neuroloog kunnen laten doormeten.. Of je er dan iets verder mee kunt is de vraag..
ReagerenAlex6 januari 2026 om 14:11Dankjewel voor de snelle reactie en het sturen van de link.
Reageren
Ik zal het met mijn huisarts bespreken of hij me wil doorverwijzen naar een neuroloog.