Zoeken Vraag het forum

Al 3 maanden erg pijnlijke elleboog

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Visje

Vorige maand ben ik naar de huisarts gegaan. Ik had al twee maanden een zere elleboog en een knobbel op mn handpalm. Ik had een invalster en die ging alleen googlen en kwam uit op een tenniselleboog. Ik sport met een personal trainer en doe had al aangegeven dan je dan last hebt van de binnenkant van je elleboog.. en ik heb t aan de buitenkant. Oh riep ze.. dan is t n golfers arm. Ben weggestuurd met succes kan wel n jaar duren. Echter brand mijn elleboog nu vreselijk. Als ik iets optil of mijn arm belast dan heb ik echt veel pijn. Ook steeds ijskoude hand en dan warmt ie weer op. Het verschil is duidelijk voelbaar tussen beide handen. Wat kan het nou zijn? Teruggaan naar de arts wil ik alleen als ik weet dat ik niet voor niets ga

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Als de klachten aanhouden zou ik toch terug gaan of naar een fysiotherapeut.

Reageren
Reageer op: Al 3 maanden erg pijnlijke elleboog
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.