Zoeken Vraag het forum

pijn in bil

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dirk

Goedenavond,

Zo’n 10 weken geleden kreeg ik wat last van mijn bil en dit ebte na een dag of 10 weg. Echter, een week voordat ik op vakantie vertrok kreeg ik het terug. De pijn is een zeurende pijn die aanhoudt in de bil. Na het nemen van bijvoorbeeld ALEVE, gaat het een stuk beter. Na de vakantie toch maar naar de huisarts gegaan en die zag niks schokkends en verwees me door naar de fysiotherapeut. Daar ben ik nu geweest en het gaat iets beter, maar het voelt nog niet top aan. Het moddert nu al zo’n 6-8 weken aan, is dit normaal? En wat kan dit zijn? Iets te maken met kanker?

7 reacties
    Reageren
    Dirk

Er is geen zwelling zichtbaar of iets, wel een drukpijn.

Reageren
    John (moderator)

Dar zal met kanker toch echt niets te maken hebben. Het zal een spierprobleem zijn. Maar ik neem toch aan dat de fysiotherapeut daar ook iets over heeft gezegd

Reageren
    Dirk

Ja, maar het is zeer vervelend dat het aan blijft modderen. Maar deze duur is kan normaal zijn dan? Blij dat het niks te maken heeft met kanker

Reageren
    John (moderator)

De bilspieren worden de hele dag door behoorlijk belast. Het kan dus idd wel een tijdje duren

Reageren
    Dirk

Ok, dus terug naar de dokter is niet nodig? Gewoon naar de fysio blijven gaan?

Reageren
    John (moderator)

Dat klopt. Bespreek het gewoon met je fysio

Reageren
    dirk

Bedankt en fijne avond.

Reageren
Reageer op: pijn in bil
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.