- Mevr8011 januari 2022 om 21:45
Ik heb regelmatig pijnlijke steken in mijn lichaam. Het kan overal voorkomen. Armen, benen, onderkant voeten, rug en zelfs in mijn ogen. Hele venijnige steken zijn het. Ik vroeg me af of dit kan komen door chronische hyperventilatie of dat ik dit moet laten onderzoeken.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 januari 2022 om 21:52Dat kan inderdaad door CHV komen
ReagerenCatootje15 januari 2022 om 17:54Naar huisarts gaan kan verstandig zijn. Daarnaast kan complementair genezer naar je hele gezondheidssituatie kijken dus ook voedingspatroon, darmflora en hormoonhuishouding. Lichamelijke ontregelingen kunnen ook weer hyperventilatieklachten uitlokken
ReagerenWannes21 december 2025 om 11:44Beste, ik heb sinds deze week maandag steken doorheen mijn buik deze zijn verergert doorheen mijn hele lichaam nu, voor de moment zijn ze wel wat minder want neem veel supplementen wat gezond is voor mijn bloed/ darmflora heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Ben ook al naar de huisarts geweest maar hij zei dat hij niks raars voelde aan mijn buik (toen waren de steken ook alleen nogmaar in mijn buik)
Reageren