- Nora9 januari 2022 om 23:06
Hallo laatst had ik erg veel gegeten en toen ben ik erna gaan buikdansen. Daarna had ik opeens een paar steekjes onder en midden aan de rechtkant van me buik. Ik ben er toen (heel dom) constant op gaan drukken om te voelen waar de pijn exact was. Het was 1/2 dagen rustig, maar gisteren had ik best veel gegeten en zat best vol en toen begon de pijn weer op dezelfde plekken. Ik heb de klachten een week. Voor de rest kan ik goed naar de wc en plassen en heb geen andere klachten.
Is het mogelijk dat ik een spier heb verrekt? Of is het wat anders?
8 reactiesReagerenJohn (moderator)
9 januari 2022 om 23:08Misschien moet je niet te veel in een keer eten maar je een beetje matigen. En dan vooral niet gaan buikdansen kort ne het eten en ook niet op je buik gaan drukken
ReagerenNora9 januari 2022 om 23:12Zal ik doen! Merkte ook de dagen dat ik minder at dat ik er geen last van had.
Dus ik heb geen spier verrekt? Hoe lang duurt het voordat dit zich hersteld?
ReagerenJohn (moderator)
9 januari 2022 om 23:17Dat kan ik zo helaas ook niet zeggen
“Merkte ook de dagen dat ik minder at dat ik er geen last van had.” Dan zijn het dus geen spieren
ReagerenNora9 januari 2022 om 23:19Ligt het dan aan me darmen of kan me buik veel eten even niet aan door de druk?
Reageren
Dit is geen blindedarmontsteking toch?John (moderator)
9 januari 2022 om 23:21Het is gewoon te veel eten in keer… daar zou ik ook last van krijgen
ReagerenNora9 januari 2022 om 23:29Oke dankjewel. Zal wat minder gaan eten haha
ReagerenNora9 januari 2022 om 23:30Ik heb nog 1 vraag. Hoe kan het dat de klachten alleen aan één kant zijn?
ReagerenJohn (moderator)
9 januari 2022 om 23:37Dat is een bepaald deel van je darm dat de klachten geeft
Reageren