Zoeken Vraag het forum

Pijnsteken in rechterbovenbeen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Heb het ook kijk even bij meralgia paraesthetica of beraad roth syndroom

Anoniem

Klinkt als een “scheef bekken”. Goede fysiotherapeut kan dit behandelen. Z zetten je bekken weer recht en met de juiste oefeningen train je de juiste spieren die je bekken weer op zijn plek houden. Wordt vakk veroorzaakt door een klap (val, ongeluk etc) of overblijfsel na een zwangerschap!

Reageren
    Anoniem

Het ging er ineens in pijn in mijn rechter bovenbeen bij lopen en rennen en ligen en somige bewegingen.

Reageren
    John (moderator)

Ga naar de huisarts als de klachten aanhouden

Reageren
    Anoniem

Ik wordt vaak s’nachts wakker van hevige pijn in mijn bovenbeen. Het is net of er met een mes in wordt gestoken. Dan wordt het heel erg warm en daarna geen gevoel in de huid. Ik heb het nu 2 weken continue het is om gek van te worden

Reageren
    John (moderator)

ga dan eens met de klachten naar de huisarts. Zonder enig onderzoek is het moeilijk om daar iets over te zeggen

Reageren
    Anoniem

Ik heb precies hetzelfde! Weet ook niet wat het is. Heb er ook al geruime tijd last van

Reageren
    Anoniem

Ik heb  ook steken en een brandend gevoel in mijn linker en rechter boven benen heb het aleen als ik lich

Reageren
    Kevin

Ik heb dit ook. Ben hiervoor naar de HA gegaan en vervolgens een echo laten maken in het ziekenhuis. Niks te zien . Advies van de HA is danv ook om voor 2 maanden een dagboek bij te houden, om erachter te komen wat het verloop is. Erg vervelend met zulke gigabtische pijnlijke steken , maar hij zal wel weten wat hij zegt

Reageren
    Angel

Hoi, ik heb al heel lang steken in mijn linker been. Eerst was het nog wel te handelen maar nu voel ik die steken continu. Het begint in mijn lies en trekt door na mijn been, als ik even rust dan trekt het weer redelijk weg maar zodra ik weer beweeg komt het terug. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen. Ga met de klachten naar de huisarts of een fysiotherapeut

Reageren
    A. B

hallo

ik heb erge vlijmscherpe steken in mijn rechter bovenbeen ook ineens erg dikke bult aan de buitenkant. Ik ben een fibro en reuma en artrose patiënt maar dit voelt anders. Ik maak ook steeds ontstekingen aan en krijg dan cortison injecties.

of ik nou zit lig of sta of loop het is er ineens en  zo heftig dat ik er niet op kan staan

mijn echtgenoot denkt aan trombose ivm met een operatie enkele weken geleden elders in mijn lichaam.

Zo geen zin in weer een dokters bezoek

alvast bedankt voor meedenken

Reageren
    John (moderator)

Een trombose manifesteert zich doorgaans anders. Maar ik zou toch met de klachten naar de huisarts gaan.

Reageren
    A.B

dank je voor reactie

Reageren
    Beppie

Geachte, Ik kreeg van de week ook voor het eerst ruim 8 keer van die zere steken in me linker bovenbeen. heb een slijtage in me onder rug en vaak last van rugpijn. Kan dat ook betekenen dat ik hernia hebt? Vriendelijke groeten Beppie

Reageren
Reageer op: Pijnsteken in rechterbovenbeen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.