- Chip26 maart 2019 om 08:33
Beste,
Ik heb sinds een week pijn in mijn borst. Voorstaand gemiddeld iets meer in de rechter. Het is een drukkend gevoel en als ik eet of slik voel ik het. Soms met ademhalen ook en ook als ik op mijn rechterzijde lig, doet het pijn. Het is een klemmend gevoel. Ik heb het ontzettend druk met mijn studie, ik lijd aan stress en angstige klachten.. maar echter al jaren en ik zie nu geen specifieke reden waarom het perse nu dit zou kunnen veroorzaken. Als ik op mijn zij lig, heb ik het gevoel dat het doorstraald naar mijn rug, onder het schouderblad. Iemand enig idee? Want ik ben het wel zat
Mvg
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
26 maart 2019 om 10:34Doe eens de test op:
Reageren
https://www.dokter.nl/zelftesten/hyperventilatietest/Chip26 maart 2019 om 23:17Bedankt voor de tip, ik heb de zelftest 2x gedaan en er kwam een score van 58 en 60 uit. Ik lig nu weer op mijn zij en ik voel het weer tot onder mijn schouderblad uitstralen. Overdag alleen bij bepaalde inspanningen last gehad. Moet vaak dieper ademhalen. Is het raadzaam om naar de huisarts te gaan ?
ReagerenJohn (moderator)
26 maart 2019 om 23:23Je hebt dus last van hyperventilatie, en dat verklaard je klachten ook. Je zou naar een fysiotherapeut kunnen gaan voor ademhalingsoefeningen
Reageren