- B hopman8 juli 2018 om 05:32
Na het slapen word ik wakker van de pijn in mijn ribben net onder mijn borst. Kan moeilijk omdraaien en ademen dan. Ik heb er alleen last van als ik wakker wordt en of als ik gewoon al op de bank lig voel ik het ook weer opkomen. Voor de rest van se dag heb ik geen last en kan ik alles doen zonder pijn.
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
8 juli 2018 om 08:57Het zal dan toch aan de lig-houding liggen
ReagerenDries5 februari 2019 om 09:09ligt Niet aan lighouding. Ik heb er veel klachten over gevonden vanmorgen na gegoogled te hebben omdat ik er zelf, na bezoek aan osteopaat, twee weken geleden, ook last van heb. Kreunend ademen gewoon. Ik heb hem net gemaild met een link met veel van die klachten en gezegd dat ik het ervaarde als napijn. Alleen zijn we twee weken verder dus het is wat anders. Ik ga kijken of hij eruit komt. Ik weet ook bijna zeker wat het veroorzaakt heeft.
Mij moet erbij zeggen: ik heb een borstbeen dat onderaan naar voren steekt en rechts ribben die veel krommer zijn en in Mn buikspieren prikken. Dit zie je niet en voel ik niet maar heb wel eens ervaren dat na veel buikspieren oefeningen Mn ribben in die spieren drukten. Het borstbeeen is gevoelig
Reageren