- Mijs 3115 maart 2017 om 12:27
Iedere ochtend wordt ik, sinds een paar maanden, wakker met pijn bij mijn ribben. Ik slaap graag op mijn zij. Heb het vaak aan beide kanten een vreselijk zeurende pijn. Dacht eerst dat het aan mijn matras lag, maar nu ik een ander matras heb, is het niet beter. Soms wordt ik tegen de ochtend wakker van de pijn. Ik kan dan niet zomaar omdraaien en moet echt rustig bewegen. Voel me dan net 80 ipv 31. Iemand ervaring?
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
15 maart 2017 om 12:31Ik denk dat het goed is om met de klachten naar de huisarts te gaan.
ReagerenChr.6 juli 2018 om 09:16Dag Mijs,
Heb je al n conclusie want ik heb precies hetzelfde! Tis nu al n jaar m.b.t jouw symptomen Ik heb ook al andere bedbodem geprobeerd ! Wat nu te doen? Huisarts of afwachten, want het kwam spontaan misschien verdwijnt het spontaan.
Groet Chr.
ReagerenMaarten17 juli 2018 om 07:20zelfde hier, ben ook erg benieuwd mocht iemand hier een verklaring voor hebben! En vooral, hoe er vanaf te komen…
ReagerenChr.19 juli 2018 om 20:49Maarten,
Mijn ribklachten en opstaan als n bejaarde komen uit n vast zittende rug na verkeerd sporten. Na slaap zit alles vast. In de dag zakt het dan af. Manueel therapeut helpt mij nu. Ik verwacht dat het helpt maar ik ben nog maar 2x geweest.
Groet Chr.
Reagerenjantjec18 augustus 2018 om 09:55