- Jesper25 juni 2018 om 15:05
Hai,
2 weken geleden ging ik rond een uur of 23:00 in bed liggen met hevige pijn in mijn bovenbuik. Liggen ging niet en ook zitten was moeilijk. Alleen met een gebogen rug staan ging nog net. Direct naar de huisarts in de nacht en sochtends. Deze huisarts in de nacht vertelde me dat ik een scheurtje in mn bovenbuik had (onzin). Sochtends weer terug gegaan en deze vertelde me dat me maag in de war was. Voor mij ook raar. Nu 2 weken verder nergens in deze 2 weken last van gehad, word ik wakker vanochtend en ga ik kapot van de pijn in mn buik. Weer precies dezelfde symptomen. Pijn in bovenbuik, poepen gaat niet, liggen, zitten gaat niet, stekende pijn, kan geen rechte rug houden en heb een erg opgezwollen buik. Bij dokter werd aangegeven geen ontstekingen en geen scheurtjes. Wie kan me helpen om van de pijn af  te komen of heeft een tip zodat de pijn zo snel mogelijk verdwijnt want vorige keer was het pas na paar dagen weg en was het gewoon niet te doen. Help me please…
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 juni 2018 om 18:46Was je nou vandaag wel bij de dokter geweest?
ReagerenJesper29 juni 2018 om 10:26John (moderator)
29 juni 2018 om 11:56ga dan terug nar de huisarts als de klachten blijven aanhouden.
Reageren