- Dino1 mei 2018 om 08:56
Ik kreeg gisteravond opeens een vrij pijnlijke steek in m’n borststreek. Een krampachtig gevoel waarna alles stijf werd. Nu, een dag later, is het nog steeds redelijk stijf, vooral rond m’n linkerschouder en hartstreek, en vooral bij het diep inademen.
Herkent iemand een dergelijke, plotselinge, pijnlijk stekend gevoel? Je ga natuurlijk meteen rare dingen denken..
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
1 mei 2018 om 09:02Het lijkt er toch op dat het door een spier wordt veroorzaakt. Als de klachten aanhouden, ga dan even naar de huisarts.
ReagerenDino1 mei 2018 om 09:06@Tandor: Bij aanhoudende klachten zal ik natuurlijk langs de huisarts gaan!
Het was/is inderdaad een vergelijkbaar gevoel met een plotselinge spierpijn in bijvoorbeeld je rug, maar doordat het vooral in de hartstreek is schrik je wel wat meer moet ik zeggen. Ik werd namelijk ook wat licht in m’n hoofd en voelde een gekke tinteling door m’n hele lichaam, ik sluit niet uit dat dat door de schrik kwam.
ReagerenJohn (moderator)
1 mei 2018 om 09:11Ik denk dat het een tussenribspier was. Door de schrik zou het kunnen zijn dat je even bent gaan hyperventileren.
Reageren