- Lissy14 april 2018 om 12:51
Hoi, ik heb super veel last van menstruatiepijn. En elke keer als ik op de wc zit doet mijn buik pijn en mijn anaal ook pijn tijdens het poepen, maar niet tijdens het plassen. Ik heb ook al wat medicijnen gebruikt dat de huisarts had meegegeven maar die werken niet. Mijn moeder had ook wat medicijnen gekocht maar die werken ook niet. En ik heb binnenkort examens, dus ik wil die menstruatiepijn niet meer voelen en of de pijn de heledag of de heleweek weg hebben.
en ik weiger telkens om te eten tijdens me 1ste en 2de dag van de menstruatie, want ik ben bang dat ik ga overgeven als ik fruit/groente eet (of iets anders). ?
btw. Ik ben 16…
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 april 2018 om 12:57Ga dan met de klachten terug naar de huisarts…
ReagerenCatootje14 april 2018 om 15:52Belangrijk is om te zorgen voor een evenwichtig voedingspatroon. Suiker en zuivel kunnen klachten geven. Daarnaast kunnen diverse vitaminen, mineralen, vetzuren en aminozuren het gunstig beïnvloeden. Denk aan stoffen als magnesium, zink, vitamine B en D, gammalinoleenzuur en omega 3. Verder zijn er nog bepaalde kruiden die ontkrampend kunnen werken.
Reageren