Zoeken Vraag het forum

Shin splints

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sam

Beste vrienden,

Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik last van Shin splints gekregen. Dit is voornamelijk gekomen door overbelasting tijdens het fanatieke sporten. Achteraf ben ik naar de huisarts geweest en zalf meegekregen om de pijn te verzachten en aangeraden om niet meer te gaan hardlopen. Dit heb ik ook niet meer gedaan sinds toen. Alsnog erg last van na een lange dag lopen, dus een jaar geleden weer naar de huisarts geweest en doorverwezen naar de fysio. Ik krijg oefeneningen mee en die volg ik ook maar ik voel nog steeds geen verbetering. Vandaag zelfs een bult net schuin onder mijn knie ontdekt met veel pijn als erop word gedrukt.

Ik ben nog 21 jaar en sport graag, hardlopen doe ik al anderhalf jaar niet meer, toch zou ik er heel graag vanaf willen komen omdat ik gewoon een stuk zwakker ben dan eerst.

Heeft iemand toevallig nog tips of middeltjes die helpen tegen shin splints ipv de fysio?

Met vriendelijke groet,

Sam

Reageer op: Shin splints
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.