Zoeken Vraag het forum

Heup klachten

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Samira

Hoi, ik ben 16 jaar oud en zit op toneel. Daarbij moet ik veel dansen en heb sinds paar maanden nu last vab mijn linker heup bij bepaalde bewegingen in dans. Het wordt steeds erger want het begon heel klein en onschuldig alsof ik een verkeerde beweging had gemaakt maar nu doet het ook gewoon dagelijks pijn als ik loop of dergelijke en aangezien ik niet even rust kan houden met dansen is dit lastig. Het is eigenlijk een soort van steek die voorkomt als ik door mijn heup ga. Ben er ook wel kort geleden achter gekomen voordat deze pijn ontstond dat als ik mijn heup op een bepaalde manier draai hij soort van in een andere houding klikt. Het gene wat google het best omschreef was een snapping hip dat gevoel dat dat iets weg schiet ofzo maar ik weet niet of dit hiermee te maken heeft en dit gebeurt ook aan mijn andere kant van mijn heup maar die heeft niet die steken dus ik vraag me af of de pijn alleen ligt aan dat ik mijn heup teveel belast met dansen of dat het echt iets is want het gaat ook niet weg met strechen en dergelijke en ik ben bang dat het iets te maken heeft met artrose aangezien mijn moeder hele heftige vorm ervan in dr handen heeft zitten. Ik hoop dat iemand raad weet!

Groetjes, samira

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk toch eerder dat het een vorm van overbelasting is. Ga met de klachten naar de huisarts of een fysiotherapeut.

Reageren
Reageer op: Heup klachten
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.