- lana23 oktober 2017 om 20:24
Oke dus mijn veŕhaal begon een jaar geleden, ik lag te slapen en had me omgdraaid en kreeg helse steken in men maag. Het was precies of ik het verrekt had. Medicatie voor gekregen en da ging over nu sinds juli dit jaar heb ik hetzelfde voor maar met gevrichten. Ik draai en dan ist alsof dat er iets plopt. Het kraakt en dan voel ik iets verschuiven en dan heb ik daar last. Zoveel pijn daik vaak steunverband moet drage of moet blijven liggen in men bed. Bloedonderzoek, runtgenfoto van borstkas laten doen niks te zien, bloeduitslagen altijd normaal.
Nu is het zo erg daik het aan men maag weer heb, zijkant, borstkas, slokdarm, nek tot puntje van men achterhoofd en pijnsteken neus tot voorhoofd.
Ik ben ten einde raad en het wordt alleen maar erger.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
23 oktober 2017 om 22:11Moeilijk om daar zo iets over te zeggen . Hoe oud ben je? Heb je veel last van stress/spanningen?
Reagerenlana24 oktober 2017 om 20:10Ik ben 19 en had veel stress maar toen had ik die last niet, want kheb nu geen stress en heb nog alty last
ReagerenJohn (moderator)
24 oktober 2017 om 21:37De klachten die door stress ontstaan kunnen wel langer aanwezig blijven. Bespreek het eens met je huisarts.
Reageren