Zoeken Vraag het forum

Chronische rugklachten. HELP!

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Eric

Hoi, ik heb al 30 jaar last. Heb in mijn beleving alles geprobeerd.

Mri, therapeuten, pijnpoli, rughuis, pine and joint..ik weet het niet meer!

Ik zit nu 50% in de ziektewet, dat helpt mij wel wat, maar ja, dat houdt ook weer een keer op…

Ik ben het zat om mijn rug de regie te laten hebben over mijn leven. Mijn rug bepaalt alles. Avondje de kroeg in….nou laat ik het maar niet doen, morgen weer werken. Auto ff uitzuigen…niet handig, als het erger wordt…. Zo gaat het met iedere gedachte.

Herkent iemand dit misschien?

1 reactie
    Reageren
    Bak

Wat heel erg belangrijk is, is dat je goed in beweging blijft. Zorgen dat je gaat sporten kan ervoor zorgen dat de klachten verminderen. Heb zelf ook vaak last gehad van rugklachten en heb de knop omgezet en ben gaan bewegen. Ik leed vooral een zittend bestaan en sportte nauwelijks en dan komen de rugklachten vanzelf… 30 minuten wandelen per dag zou al misschien helpen…  Hoeveel beweeg je per dag?

Reageren
Reageer op: Chronische rugklachten. HELP!
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.