- Anne11 maart 2017 om 14:40
Hallo allemaal,
Ik heb al maanden last van een naar vervelend gevoel in mijn bovenbuik echt in het midden en straalt uit naar links. Mijn galblaas heb ik niet meer dus galstenen kunnen het niet zijn. Mijn mdl arts heeft gezegt dat hij aan 3 dingen denkt darmen, alvleesklier of nierstenen. Een paar keer per week heb ik ook een soort pijn aanval in mijn bovenbuik en midden rug, het is niet uit te houden een aanval kan op zijn langst 2uur duren. Ik heb al verschillende onderzoeken gehad maar daar kwam niet veel uit behalfe dat mijn alvleesklier waarde iets verhoogd was nu heb ik gister weer bloed moeten laten prikken en urine ingeleverd en krijg ik maandag een echo en woensdag de uitslag. Kortgezegd heb ik 24/7 last van een heel naar vervelend op de voorgrond gevoel in mijn bovenbuik waar ik ook misselijk van word het is afentoe heel even weg maar komt snel terug en 2 x per week een aanval. Wat kan dit toch zijn
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
11 maart 2017 om 15:27Het zouden heel goed nierstenen kunnen zijn.
Mijn galblaas heb ik niet meer dus galstenen kunnen het niet zijn  Dit klopt niet helemaal. er kunnen ook galstenen ontstaan in de overgebleven galwegen.
ReagerenAnne11 maart 2017 om 15:54Oh sorry dat wist ik niet hoop dat er snel een oplossing word gevonden want zo is het leven niet leuk
ReagerenJohn (moderator)
11 maart 2017 om 16:06Vraag aan de huisarts Diclofenac zetpillen van 100 mg. Die zouden de meeste pijn moeten verlichten
Reageren