Hi John,
Ik heb nu al een paar dagen een aft in mijn mond, helemaal onderin mijn onderlip. Nu is het zo dat ik een angststoornis heb dus dan wel enorm op mijn hoede ben, alleen was dat nu minder het geval. Ik weet namelijk dat de aft is ontstaan precies op een plek waar ik door stress veel heb gebeten/gekauwd heb. Het ziet er in ieder geval uit als een aft, maar de echte pijn (zoals ik wel eens eerder met aften heb gehad) is er niet/amper.
Vanavond had ik seks met mijn vriendin en er werd veel gezoend. Ik had immers het idee dat het meer een wondje was dan een echte aft, en al was het een aft, dan moest t wel van t bijten/kauwen komen. Ook merkte ik het bijna niet dus vergat ik het eens soort van. Aan het einde van de seks heeft zij mij heel kort gepijpt; in het moment. En vlak daarna schoot te angst erin. Gelijk ben ik gaan Googlen en zag ik iets over aften op penissen, besmettelijkheid van aften etc. Ik schoot gelijk in de paniekmodus en zoals dan in het verleden wel vaker heeft hielp, wilde ik even vragen om uw deskundigheid. Is het logisch om er nu vanuit te gaan dat mijn penis onder de aften komt te zitten doordat ik een kleine aft onderin mijn mond heb die verspreid is via haar mond naar mijn penis?
Wellicht klinkt dit heel raar, maar wilde het toch even checken.
dat zal het toch een bijtwond zijn