- Anoniem7 juni 2016 om 14:03
Hallo allemaal,
Een paar maanden geleden voelde ik een kleine bultje naast mijn navel, het voelde als een knikker. Als je in me buik drukte voelde je hem, ik ben toen naar de huisarts gegaan en die gaf aan dat het een vetknobbel is en gaf aan dat het geen kwaad kan en ik er mee moet leven. Twee maanden later ben ik terug gegaan omdat hij voor mijn gevoel enorm gegroeid was. De huisarts heeft me toen doorverwijzen voor een echo en daar werden ze ook niet wijzer. Nou ben ik vandaag naar de chirurg geweest en heb ik opnieuw een echo laten maken. Nu hebben ze een afspraak gemaakt voor een MRI scan. En ben best zenuwachtig. Zijn er mensen die een soortgelijke iets hebben meegemaakt en wat is jullie ervaring hiermee?? Moet ik me zorgen maken?Alvast bedankt
5 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 juni 2016 om 14:19Het zou een breuk of een cyste kunnen zijn. Maar eens even de scan afwachten..
ReagerenAnoniem9 juni 2016 om 16:59Hallo thnx voor je reactie een navelbreuk is het niet zeggen de artsten dat andere heb geen idee. Als ik aan mriscan hoor denk ik meteen aan kanker
ReagerenJohn (moderator)
9 juni 2016 om 17:05MRI scans worden voor veel dingen gemaakt….niet gelijk in de stress schieten…
Het zou ook een buikwandbreukje kunnen zijn of een cyste zoals ik al schreef.
Reageren
Even afwachtenAnoniem9 juni 2016 om 17:21Bedankt voor je reactie. Stelt me wel een beetje gerust
Reagerenmary5 november 2017 om 10:20