- Anoniem8 juni 2015 om 10:23
Hallo,
Net een gesprek gehad met een maatschappelijk werkster voor paniekaanvallen/hyperventilatie die ik de laatste tijd heb. Toen ik daar zat en ik aan het luisteren was naar wat zij aan het uitleggen was, kreeg ik even een seconde of 5 iets wat ik nog niet gehad heb. Ik kon voor die tijd ineens mijn hoofd niet meer bewegen, de rest heb ik eigenlijk op dat moment niet op gelet omdat het maar zo kort was, maar mijn nekspieren/hoofd stonden als het ware gewoon even op slot. Daarna ook even verward van wat er gebeurde en wist even niet wat ik zeggen moest. Heel gek was het. Ik heb het gelijk gezegd maar verder niet op in gegaan, behalve hoe ik mij voelde. Daarna ook heel warm en heel snel kloppend hart en tintelingen in m’n nekspieren. Had er geen andere klachten bij verder van wat ik normaal wel heb, wat het voor mij extra raar maakt. Ik gebruik geen medicijnen of iets.
Heb wel al de laatste paar uren het gevoel figuurtjes te zien, of hoe ik het uitleggen moet, en tril af en toe eens.
Zou ik hiervoor even de huisarts bellen, of kan het horen bij een van de bovenste dingen?
Alvast bedankt!
4 reactiesReagerenAnoniem8 juni 2015 om 10:26Kreeg er na ook even last van mijn kaken(kaakspanning/lichte kramp). Weet niet of het veel toevoegd, maar toch.
ReagerenJohn (moderator)
8 juni 2015 om 11:17Het kunnen heel goed klachten zijn die door spanning en hyperventilatie ontstaan.
ReagerenAnoniem8 juni 2015 om 11:20Zal ik hiervoor wel even bellen naar mijn huisarts, gewoon om deze in te lichten, of is dat niet nodig?
ReagerenJohn (moderator)
8 juni 2015 om 11:27Dat moet je natuurlijk zelf weten…
Reageren