Zoeken Vraag het forum

Hoort dit bij bestaande klachten of weer iets nieuws?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Net een gesprek gehad met een maatschappelijk werkster voor paniekaanvallen/hyperventilatie die ik de laatste tijd heb. Toen ik daar zat en ik aan het luisteren was naar wat zij aan het uitleggen was, kreeg ik even een seconde of 5 iets wat ik nog niet gehad heb. Ik kon voor die tijd ineens mijn hoofd niet meer bewegen, de rest heb ik eigenlijk op dat moment niet op gelet omdat het maar zo kort was, maar mijn nekspieren/hoofd stonden als het ware gewoon even op slot. Daarna ook even verward van wat er gebeurde en wist even niet wat ik zeggen moest. Heel gek was het. Ik heb het gelijk gezegd maar verder niet op in gegaan, behalve hoe ik mij voelde. Daarna ook heel warm en heel snel kloppend hart en tintelingen in m’n nekspieren. Had er geen andere klachten bij verder van wat ik normaal wel heb, wat het voor mij extra raar maakt. Ik gebruik geen medicijnen of iets.

Heb wel al de laatste paar uren het gevoel figuurtjes te zien, of hoe ik het uitleggen moet, en tril af en toe eens.

Zou ik hiervoor even de huisarts bellen, of kan het horen bij een van de bovenste dingen?

Alvast bedankt!

4 reacties
    Reageren
    Anoniem

Kreeg er na ook even last van mijn kaken(kaakspanning/lichte kramp). Weet niet of het veel toevoegd, maar toch.

Reageren
    John (moderator)

Het kunnen heel goed klachten zijn die door spanning en hyperventilatie ontstaan.

Reageren
    Anoniem

Zal ik hiervoor wel even bellen naar mijn huisarts, gewoon om deze in te lichten, of is dat niet nodig?

Reageren
    John (moderator)

Dat moet je natuurlijk zelf weten…

Reageren
Reageer op: Hoort dit bij bestaande klachten of weer iets nieuws?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.