Zoeken Vraag het forum

Testosteron

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Beste, ik ben een jongeman ik ben 19 jaar en ik ben 1m75, ik weeg 71 kg. Ik ben 2 weken geleden gestart met dianabol, ik heb dit 10 dagen gepakt en elke dag 40mg vanaf dag 1. Ik ben nu gestopt omdat ik daar heel veel spijt van heb en dit eigenlijk totaal zinloos was voor mij. Mijn penis komt niet meer op zijn volle volume. Hij is van 19cm naar 17 cm gekrompen. ( is dit tijdelijk of blijvend?) wat kan ik eraan doen? Ik zou normaal volgens het internet best clomid nemen om mijn testosteron te verdubbelen zodat het terug normaal zou werken? Wat is jullie mening? Wat kan ik het beste doen? Ik moest natuurlijk gewoon van dat spul afgebleven zijn maar jaa 🙁 ik voel er mij echt niet goed bij. Ik had gedacht om een testo booster te nemen ik zet een afbeelding van welke ik zou nemen. Ik ben nog altijd aan het groeien? Gaat dat iets beïnvloeden? Op die testo-booster staat plus 21 . Gr

3 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ik zou je dringend willen aanraden om NIETS meer te gebruiken en je lichaam de kans te geven om te herstellen voordat je hormoonstelsel weer in de war wordt geschopt.
    Het is sowieso nog maar de vraag of een testo booster niet averechts gaat werken.
    Wat je eigenlijk zou moeten doen, is naar je huisarts gaan en een bloedonderzoek vragen om je hormoonspiegels te controleren. Aan de hand van die uitslagen kan dan worden gekeken of het nodig is medicamenteus in te grijpen.

Reageren
    Anoniem

Kan het zijn dat mijn lichaam geen testosteron meer aanmaakt nu? En kan dat sowieso herstellen van zichzelf? Dat alles terug normaal is zonder medicatie? Of moet ik daarvoor medicatie nemen?

Reageren
    John (moderator)

Ik kan je daar zo niet meteen antwoord op geven. Dianabol is een van de sterkst werkende steroïden op de markt. Dit zorgt er wel voor dat de neveneffecten ook sterk naar voor kunnen treden. Een van de bekendste bijwerkingen is het stilleggen van de natuurlijke testosteronproductie. Ik ga er vanuit dat je lichaam ook weer herstelt.
    Maar nogmaals:
    Wat je eigenlijk zou moeten doen, is naar je huisarts gaan en een bloedonderzoek vragen om je hormoonspiegels te controleren. Aan de hand van die uitslagen kan dan worden gekeken of het nodig is medicamenteus in te grijpen.

Reageren
Reageer op: Testosteron
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.