Ik had is een vraagje.
Ik weet dat mijn vriend begin dit jaar anabolen injecteren en daarbij testosteron ook injecteren.
Bij mijn vriend is gebleken dat zijn testosteron gehalte laag is. Hij heeft met de huisarts gesproken en hij mag testosteron gaan injecteren die die nog thuis had liggen.
Het gaat dan over deze substantie: testosteron enanthate 250 mg.
Nu vraag ik me af of een arts dit als advies geeft want blijkt dat het toch een soort van anabolen steroiden is?
Ik kan dit nergens terug vinden maak me best wel zorgen om
Of hij en wat hij met de huisarts heeft besproken weet ik ook niet. Maar als hij al testosteron gebruikt ( hij heeft het in voorraad) Zou er eigenlijk geen tekort moeten zijn. Als dat er dan wel is dan werkt het middel niet en dan is het wel een vreemd advies van de huisarts.
Je vriend doet aan krachtsport?
Nou in het verleden deed hij wel aan krachtsport anabolen en die testosteron, maar hij is er al een aardig tijdje met beiden gestopt.al 8 maanden.wat hij nog heeft liggen zijn restjes.
Maar nu is zijn testosteron gehalte wat aan de lage kant.
Mijn vraag is: testosteron anethaat is dat legaal en kan een huisarts dit product ook geven op dokters recept ?
Vanaf januari wilt hij wel weer gaan sporten maar hij zegt dan wel zonder anabolen
Heeft hij wel echt met de huisarts overlegd?
Want het is idd een vreemd verhaal als hij 8 maanden geleden nog bij spoot, er nu een tekort is.
Hij zou niet de eerste zijn die tegen familie en vrienden zegt dat hij op dokters advies spuiten, terwijl hij dat helemaal niet doet, maar gewoon illegaal gebruikt.
Want waarom zou de huisarts iets voorschrijven of adviseren, wat bewezen niet werkt? Als het wel werkte, zou hij geen tekort hebbenof zou er verder onderzocht worden waarom er een tekort is terwijl hij als extra spoot en vervolgens iets worden voorgeschreven wat wel werkt.
Testosteron anethaat wordt doorgaans niet voorgeschreven. Als hij daadwerkelijk een tekort heeft kan de HA testosteron voorschrijven en wordt dat ook vergoedt door de ziektekostenverzekeraar
Dat gevoel heb ik dus ook , dat er iets niet klopt.
Want als ik dit product op internet opzoek valt het onder de categorie anabolen steroiden.
Hij is nu niet tevreden met zijn lichaam, voelt zich niet prettig
We hebbr er tijdje geleden een discussie over gehad ik ben tegen anabolen gebruikt ik vind het verschrikkelijk en niet mooi.
Heb ook gezegd dat ik het niet wil dat hij dat gaat gebruiken.
Hij heeft toen gezegd dst Hij dat niet meer zou doen.
En dat hij mwt huisartshad overlegd en die had gezegd wat je nog thuis hebt liggen aan testosteron dat hij dat makkelijk kan gebruiken🤷♀️
Als ik testosteron waarde opzoek en als die te laag is word we eerst ander onderzoek gestart wat betreft lage testosteron.
Ik denk dus dat hij hierover liegt.
Maar heb geen bewijs of iets dus kan hem hier ook niet mee confronteren
Ik herken het van mijn ex, die kwam ook met een dergelijk verhaal, maar dan over dat hij van de huisarts vitamines moest spuiten.
Die gebruikte ook illegale zooi,wat hij via via bestelde.
Bij hem merkte je het ook altijd aan z'n gedrag als hij gebruikte, hij werd enorm opgefokt en sportte nog meer dan hij normaal al deed.
Maar dat was dan volgens hem omdat hij zoveel energie kreeg van die "vitamine shots".
Hij is er gisteren avond voor de 1e keer mee begonnen weer met die testosteron anethaat te injecteren, ik had toen slaapdienst op mijn werk.
Maar geen idee hoelang het duurd voordat je iets gaat merken aan hem?
Ik heb foto's gezien van hem toen hij die testosteron anathsten dat ook gebruikte in combinatie met anebole : frenbolone anathaten
Allebei anathaten echt walgelijk
Kan er op het moment weinig aan doen dan afwachten denk ik 🤷♀️
De Body Mass Index (BMI) geeft uw gezondheidsrisico weer o.b.v. uw lichaamsgewicht en lengte. Vul het in en ontvang direct per mail de uitslag met het bijbehorende gezondheidsadvies
Beide middelen zeggen eigenlijk al dat het beslist niet gaat om een testosteron tekort.