- Anoniem28 oktober 2014 om 08:54
Hallo iedereen,
Sinds de laatste tijd voel ik me niet lekker zoals ik het gewend ben…k weet niet meer wat ik moet doen 🙁
De klachten begonnen met spierspanningshoofdpijn, constante druk in het hoofd, maar sinds de laatste tijd slaap k slecht, ik word soms vroeg wakker, geheel onverwachts ook, ik kan me heel moeilijk ontspannen, het lijkt alsof dat gevoel in mijn hoofd en buik weg is, en mijn reuk rechts is ook minder, heb ook soms een vol, soort van waterachtig gevoel in mijn rechterbovenhoofd. Mijn nekspieren op mijn achterhoofd lijken wel gespannen.
Ik eet goed, drink genoeg, beweeg veel, geen depressie, slapen gaat nog redelijk, maar wel wat minder goed dan vroeger.Ik maak me heel erg veel zorgen, vroeger had ik helemaal nergens last van, tot ik ineens die hoofdpijn kreeg. Wie herkent deze klachten??
1 reactieReagerenJohn (moderator)
28 oktober 2014 om 09:27Het is heel goed mogelijk dat er inderdaad een probleem is met je nek- en schouderspieren. Wellicht een musculus Trapezius syndroom. Ga dus met de klachten naar je huisarts of een fysiotherapeut.
Reageren