- Anoniem5 oktober 2014 om 15:22
Hallo allemaal,
Een tijdje geleden zag ik opeens een bult in mijn navel zitten. Eerst dacht ik dat het wel over zou gaan en dat het mischien eraan lag dat ik mijn navel niet goed genoeg schoonmaakte. Sindsdien ben ik tijdens het douchen extra goed mijn navel gaan schoonmaken. Mijn moeder en ik dachten eerst aan een mogelijke navelbreuk, maar mijn broer (medisch student) sloot dit uit. Uiteindelijk voelde ik ook onderin mijn navel een klein bultje. Heeft iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
KENMERKEN
• bult onder/boven IN de navel
• als je er in drukt voel je eronder iets hards zitten,dit kun je bewegen
• het zit er nu zo’n week of 4/5.Weet niet of dit wat toevoegt maar ik ben 15 jaar oud en ik heb geen piercings ofzo in mijn navel.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
5 oktober 2014 om 15:51Beetje moeilijk te zeggen zo ongezien.
Reageren
Ga even naar je huisarts die kan het dan in ieder geval even bekijkenAnoniem6 oktober 2014 om 08:34Dat is ‘m juist, je ziet niet echt iets bijzonders aan mijn navel, dus een foto was niet noodzakelijk geweest. Als je nauwkeurig kijkt, zie je overigens wel een bult zitten, maar dit is op een foto niet zichtbaar.
ReagerenJohn (moderator)
6 oktober 2014 om 14:17Daarom het advies om naar je huisarts te gaan,. Die kan het bekijken en onderzoeken. De bult is immers wel voelbaar.
Reageren