Zoeken Vraag het forum

Dikke bult/bobbel in navel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bang meisje

ik heb in mijn navel een onwijs dikke bult. Het voelt als een ontsteking en de huisarts zei dat ook. Ze zei dat het eventueel ooit een navelsteen kon worden als ik mijn navel niet zo schoonhouden. Dus dat doe ik 2x daags. Nu is het ongeveer 3 weken geleden dat ik daar heen geweest ben. Maar die bult zit er nog, lijkt haast wel gegroeid naar mijn idee. Of dat zit tussen mijn oren. Maar het zit er nog wel. Ik voel ook steeds iets bij mijn navel, irritatie. Je ziet de bult alleen niet, net zo min als dat je irritatie ziet. Kortom: je ziet niets, maar ik voel van alles. Alsof er iets opgezet is. Ik moet wel normaal naar de wc, niet elke dag, maar wel vaak zat. En het zit echt puur in de navel. Ik ben alleen zo enorm bang dat het iets ergs is. En ik wil absoluut niet onder het mes. En ik ben ook zo bang dat het kanker is… maar familie zegt dat het bultje dan geen pijn moet doen, en dat doet het dus wel. Of nou ja pijn, het irriteert zeg maar. Dus je merkt hem wel op. Maar is het wel een ontsteking? Had het dan allang niet weg moeten zijn? Ik heb wel een flubberbuikje, maar ik ben wel afgevallen. Alleen mijn buik lukt niet. Maar ik wil absoluut niet onder het mes, ben daar als de dood voor. Dus kan iemand me alsjeblieft zeggen wat het is en of ik me ernstige zorgen moet gaan maken?

Reageer op: Dikke bult/bobbel in navel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.