- Anoniem12 april 2014 om 14:40
Hallo, ik heb een heel irritant probleem wat mijn bad-tijd erg verpest. Ik zit 10 minuten in bad en ik word gelijk niet lekker. Maar het bad waar ik in zit is ook heel klein en vaak word de kamer ook benauwd door het bad. Ik kan ook niet tegen sauna’s ongeventileerde kamers en reptielen huizen met een benauwde sfeer. Bij mijn oma is er een grotere ruimte en is het ook meer geventileerd maar ook daar krijg ik het best snel. Ik weet niet wat ik ermee moet doen, mijn dokter zei dat het een lage bloeddruk is. Mijn hartslag is soms absurd hoog en vaak voel ik ook nog mijn hart in mijn hals hard kloppen en mijn hals voelt hard aan, maar ik heb het echt zóvaak! En mijn hartslag en bloeddruk is wel gewoon altijd prima want ik ben vaker gegaan naar de huisarts waar mijn hart en bloeddruk werd opgenomen. Wat moet ik doen? Ik probeer mijn benen bij te knijpen wat mijn huisarts adviseerde, ik ventileer de kamer en ik doe het water een heel stuk kouder maar het helpt allemaal niet.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 april 2014 om 19:56Heb je er geen last van als je douched?