- Anoniem12 april 2014 om 14:40
Hallo, ik heb een heel irritant probleem wat mijn bad-tijd erg verpest. Ik zit 10 minuten in bad en ik word gelijk niet lekker. Maar het bad waar ik in zit is ook heel klein en vaak word de kamer ook benauwd door het bad. Ik kan ook niet tegen sauna’s ongeventileerde kamers en reptielen huizen met een benauwde sfeer. Bij mijn oma is er een grotere ruimte en is het ook meer geventileerd maar ook daar krijg ik het best snel. Ik weet niet wat ik ermee moet doen, mijn dokter zei dat het een lage bloeddruk is. Mijn hartslag is soms absurd hoog en vaak voel ik ook nog mijn hart in mijn hals hard kloppen en mijn hals voelt hard aan, maar ik heb het echt zóvaak! En mijn hartslag en bloeddruk is wel gewoon altijd prima want ik ben vaker gegaan naar de huisarts waar mijn hart en bloeddruk werd opgenomen. Wat moet ik doen? Ik probeer mijn benen bij te knijpen wat mijn huisarts adviseerde, ik ventileer de kamer en ik doe het water een heel stuk kouder maar het helpt allemaal niet.
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
12 april 2014 om 19:56Heb je er geen last van als je douched?
ReagerenAnoniem13 april 2014 om 00:50Ik kan niet te lang staan dan heb ik het ook en aangezien de badkamer zelf ook best redelijk krap is krijg ik het heel snel benauwd. Dat onwel worden had ik al vanaf kleinst af aan. Ik zat op een school koor en daar moest je dan zeker een paar uur staan maar ik kon dat nooit heel lang anders werd ik ziek. Mijn oma was een verpleegster en zij zei dat het misschien juist een te hoge bloeddruk is. Ik ga maandag naar de huisarts en alles nog een keer laten onderzoeken want ik heb alles geprobeerd wat ik kon. Als ik lig dan zakt het langzaam af, anders als ik dat niet doe dan ga ik héél erg beven, word ik lijk bleek en val ik bijna om. Maar toen bij de huisarts vond ik ook dat ze er een beetje nonchalant over deed maar ik denk dat het wat anders is dan lage bloeddruk, maar wat weet ik niet want bij bloed prikken is er helemaal nooit wat uitgekomen dus ik weet echt niet wat te doen hieraan..
ReagerenJohn (moderator)
13 april 2014 om 08:14Het zou je bloeddruk kunnen zijn. Vraag de huisarts om een verwijzing voor een 24 of 48-uurs bloeddrukmeting.
Reageren