- Anoniem14 februari 2014 om 14:32
Hallo,
Ik ben nadat ik de ziekte van pfeiffer heb gehad gediagnosticeerd met M.E./cvs. Ik heb naast allerlei uitputtings en pijn klachten de vervelende klacht dat ik na inspanning koorts krijg.
Verhoging treed meestal na een aantal uur op maar de dagen erna blijf ik koorts houden. Steeds rond de 37.9 en 38.5. Ik heb nu zo’n 4 jaar M.E./cvs maar dit met de koorts gebeurd nu steeds vaker. Ik heb dit inmiddels zo’n 3 keer per week.
Mijn vraag is: moet ik accepteren dat dit bij de M.E./cvs hoort (ik val in subgroep 1: immunologisch, infectie, vasculair met ontregelde lichaamssystemen:
immuun/afweer, zenuwstelsel). Wat kan er eventueel nog meer onderzocht worden? Want toen ik de diagnose M.E./cvs kreeg zeiden ze dat hier niets aan te doen valt en dat ik ermee moet leren leven tot er een medische doorbraak komt. Iemand toch een idee wat ik kan doen? Ik ben inmiddels echt op!1 reactieReagerenJohn (moderator)
14 februari 2014 om 17:40Het CVS centrum in Amsterdam schijnt toch meer mogelijkheden te hebben. Neem eens contact op.
Reageren