Home / Overige onderwerpen / enorm veel medische klachten
De laatste tijd heb ik echt veel klachten. Ik ben een meisje van 14. Een paar maand geleden had ik echt 3 weken aan een stuk hoofdpijn. Ik voelde me soms enorm licht in mijn hoofd en toen werd ik helemaal bleek. Ik viel bijna flauw. Ik ben naar de dokter geweest, en die zei dat ik of een te lage bloeddruk had of spanningshoofdpijn. Na een tijdje ging het weer over.
Nu heb ik allemaal andere klachten:
-Ik heb plots enorme claustrofobie. Als er veel mensen zijn, raak ik in paniek. Heel raar, vroeger deed ik speleologie en dat vond ik altijd super leuk!
- Ik heb enorm veel honger, een half uur na een grote maaltijd, heb ik weer honger. Ik eet soms 3 koeken na elkaar, of fruit/ yoghurt en nog heb ik honger.
- Ik heb last van stemmingswisselingen, wat normaal is in de puberteit. Maar ik ben echt overgevoelig.
- Ik ben nogal moe, het is de eerste week school, maar ik viel vandaag echt bijna in slaap tijdens de lessen.
-Verder heb ik pijn aan mijn bovenbeen, maar dat heeft niet echt iets te maken met bovenstaande klachten.
Hopelijk wil iemand me helpen, want ik wil niet opnieuw met mijn ouders naar de dokter, omdat er dan misschien niets uit komt en ze boos zijn dat ik 'overdrijf' ofzo
Moderator: Peter (huisarts)
Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!