Zoeken Vraag het forum

Misselijk van water

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Een paar weken geleden probeerde ik de paracetamol overdose met water. Ik nam 16 pillen en sindsdien word ik misselijk als ik pillen zie. Ik word ook misselijk als ik water drink. Ik heb kraanwater, Spa, Evian en Bar le Duc geprobeerd, maar ik kan geen water drinken zonder de neiging te krijgen om te braken. Het heeft ook invloed op mijn menstruatie gehad. Op de tweede dag bloed ik meer dan ik zou moeten en het duurt nu maar 3/4 dagen. Ik ben 16 jaar en ik durf niet naar de huisarts voor dit. Ik wil weten of mijn baarmoeder of whatever beschadigd is en of ik voor de rest van mijn leven zonder water kan.

3 reacties
    Reageren
    Tandor1

Dit zal niet direct door de overdosis komen maar zich tussen je oren afspelen. Maar ik raad je wel aan om toch naar je huisarts te gaan.

Mag ik vragen waarom je pillen hebt genomen?

Reageren
    Anoniem

Hallo,ditzelfde heb ik ook gehad.Ook ik heb een overdosis paracetamol gebruikt en werd hierdoor erg misselijk en beroerd.Ik had n.l.32 pillen gebruikt,ben hier erg ziek van geweest en kreeg ook last van m,n menstruatie.Toevallig was ik ooit 16 jaar,maar ik heb hier een goede leer van gehad,nooit-nooit-nooit weer.Wat ik me nu wel afvraag,is hoe je erbij komt dat je baarmoeder of iets anders nu beschadigd is.Als je lever beschadigd is,zou ik dit begrijpen,maar geloof me,je baarmoeder heeft hier niets me uit te staan.Hopelijk heb je hiervan geleerd en doe je dit nooit weer.Die misselijkheid gaat wel weer over en de angst voor diverse waters is even psychisch,ook dat gaat over,GELUKKIG.Ik wens je veel sterkte en beterschap

Reageren
    Anoniem

Dankje, de pijn die ik had zou ik niemand wensen. Ik hoop echt dat ik binnenkort normaal water kan drinken.
    Tandor1: Ik zal eerlijk zijn. Ik probeerde verschillende zelfmoord pogingen, vraag aljeblieft niet verder en heb geen medelijden met me.

Reageren
Reageer op: Misselijk van water
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

4 min leestijd

Striae tijdens de zwangerschap: wanneer, voorkomen en welke crème helpt?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.