- Anoniem8 november 2013 om 22:32
Al mijn hele leven – ik ben bijna 70 – is er raars met mijn thermostaat: bij warm weer een dikke trui aan, bij kou alleen een overhemd. Niet structureel, maar bij vlagen.
Een week geleden liep het echter de spuigaten uit. Ik zat in een goed warm bad een kreeg het opeens heel koud. Dit duurde zeker vijf minuten Toen ben ik het bad maar uitgegaan.
Onlangs is gebleken dat ik ooit een stil herseninfarct heb gehad. Zou dit hier iets mee te maken hebben ?
Of kent iemand een andere oorzaak ?8 reactiesReagerenAnoniem16 november 2013 om 19:43AANVULLING:
Reageren
Weleens misselijk geweest door suikergoed als kind, door drank als volwassene: vandaag voor het eerst zonder oorzaak van buiten korte tijd onvoorstelbaar misselijk geweest.Tandor116 november 2013 om 20:21Of je herseninfarct de oorzaak is , is moeilijk te zeggen. Daarvoor zou neurologisch onderzoek gedaan moeten worden.
Wanneer is de laatste keer bloedonderzoek gedaan? Is er wel een op diabetes gecontroleerd?
ReagerenAnoniem16 november 2013 om 21:19Ik heb drie keer een EEG gehad en ook op diabetis ben ik onderzocht. Eind augustus ben ik na een flauwte in het ziekenhuis beland en ben ik uitvoerig onderzocht. Wederom niets opgeleverd.
Het is een compleet raadsel. Wel kan ik zeggen dat ik mij echt heel serieus genomen voel door diverse medici en dat het niet op “tussen de oren” is geschoven.
Ik blijf er opgewekt onder, maar denk wel dat ik niet lang meer maak. En ook daar blijf ik blijmoedig onder.
ReagerenTandor116 november 2013 om 21:48Maar toch vreemd dat er nooit een verklaring is gevonden voor je klachten.
Reageren
Met je instelling is in ieder geval niets mis.
Helaas heb ik ook geen antwoord.Anoniem16 november 2013 om 22:10Het geeft niet dat je ook geen antwoord hebt. Daar had ik ook niet echt op gerekend. Ik had alleen de stille hoop een soortgenoot te vinden.
Reageren
Dank voor het compliment.Tandor116 november 2013 om 22:23Graag gedaan.
Reageren
Succes! Misschien reageert er nog iemand met identieke klachten.Anoniem7 december 2013 om 00:18In hoogst onwaarschijnlijke geval dat zo iemand zich meldt, kan en mag hij mailen
ReagerenTandor17 december 2013 om 00:24Het vermelden van email adressen is niet toegestaan op het forum. Daarom is het verwijderd.
Lees ook:
Reageren
http://www.dokter.nl/forum/handleiding